نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
و حالا خرید مدافع 50 میلیونی در دستور کار قرار گرفته است

و حالا خرید مدافع 50 میلیونی در دستور کار قرار گرفته است

یوونتوسی ها برای تقویت خط دفاعی خود برنامه های زیادی دارند و در این میان، نام های متنوعی برای پیوستن به بانوی پیر مطرح شده اند که در این میان ده لیخت مدافع هلندی باشگاه آژاکس از جذابیت بیشتری برای مدیران یووه برخوردار است اما تا امروز هیچ پیشرفتی در مذاکرات دیده نشده است.

 

امروز رسانه های ایتالیایی به یکی دیگر از مدافعان مورد علاقه ی یوونتوس پرداختند و مدعی شدند:

 

السیو رومانیولی مدافع ارزشمند و ایتالیایی باشگاه میلان که مشتریان زیادی در اروپا دارد، حالا مورد توجه یوونتوس قرار گرفته و سران یووه تصمیم جدی برای جذب او دارند.

 

توتو نیز در این زمینه نوشت:

 

یوونتوس برای خرید مدافع ایتالیایی بی تابی می کند و چه کسی بهتر از رومانیولی برای تقویت خط دفاعی.

 

توتواسپورت در ادامه نوشت:

 

البته یوونتوس کار بسیار سختی برای خرید رومانیولی دارد ولی در صورتی که میلانی ها در راه رسیدن به اروپا ناکام بمانند، آنگاه یوونتوس خیلی ساده و شاید با مبلغی کمتر از 50 میلیون یورو بتوانند این بازیکن ایتالیایی را خریداری کنند.

 

گفتنی است، رومانیولی تنها 24 سال سن دارد و برای سال های متوالی می تواند خط دفاعی یوونتوس را بیمه کند. او سابقه ی بازی با پیراهن تیم ملی ایتالیا را نیز در پرونده دارد و حالا به هدف اول یوونتوس برای خرید مدافع تبدیل شده است.

برای مشاهده ی نظرات سایر دوستان یوونتوس در رابطه با انتقال رومانیولی، می توانید به پست اختصاصی رومانیولی در صفحه ی اینستاگرام یوونتوس دات ای ار مراجعه کنید.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: